Sivut

torstai 10. marraskuuta 2011

Turha kohellus ;(

Kuten otsikostakin varmaan jo osaa ymmärtää, päivän aiheeni on turha koheltaminen, huutaminen ja metelöinti. Olen rauhallinen ihminen ja viihdyn omissa oloissani, joten en kaipaa joka päiväistä hössötystä, kohellusta ja huutamista. Minä kaipaan rauhaa ja toisinaan myös hiljaisuutta, mikäli siitä ehdin nauttia musiikin kuunteluiltani. Kuuntelen tosi paljon musiikkia, mutten silti kohella, vaikka kappale olisi kuinka hyvä ja aiheuttaisi minussa millaisen reaktion hyvänsä. Olen aina ollut rauhallinen ihminen.
   Juuri tästä syystä ärsyynnyn suunnattomasti esimerkiksi koulussa ja kotona, kun luokkakaverit/pikkusisko koheltavat kavereidensa kanssa. Se tuntuu sietämättömän ärsyttävältä sellaisesta ihmisestä, joka haluaisi oikeasti oppia jotain, eikä vain kuunnella muiden kohellusta. Olisiko sinusta mukava kuunnella muiden (esim. lastesi) kohellusta, kun yrität tehdä, vaikkapa paperitöitä, tai kun sinulla on paha migreeni? No eipä niin. No, miten sanoa koheltajalle vastaan? Itse olen ainakin sen oppinut, ettei kannata kauheasti sanoa, voi tulla aika ilkeitä kommentteja takaisin. Mitä teet rauhoittaaksesi aggressiivisen mielesi?
Itse ajattelen positiivisesti. Jos esimerkiksi olen koulussa, saan lohtua siitä kuinka monta tuntia on jäljellä.

Entä onko sinulla kokemusta naapureista, joiden ala-aste ikäiset muksut valvovat vielä siihen aikaan, kun itse olet menossa nukkumaan? Minulla on. Ja noiden kyseisten muksujen huone on aivan oman huoneeni seinän takana, joten on tosi ärsyttävä kuunnella iltaisin sitä juoksemista, huutamista ja pomppimista mikä sieltä vielä kuuluu, kun yritän itse nukkua!

Klamydia - Pienen pojan elämää

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti